Strategické řízení Teorie pro praxi

5 0

Strategické řízení Teorie pro praxi

Cena pro Vás: 490 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryStrategické řízení Teorie pro praxi

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:C.H.BECK

Počet stran:256

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:240 x 168 x 15

Kód:0223731

EAN:9788074006371

ISBN:978-80-7400-637-1

Jazyk:Česky

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika.

Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad. Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat. Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů.

Související tituly:
BP2 - IS/IT strategie - krok za krokem BP33 - Strategické řízení firemních informací. Teorie pro praxi BP45 - Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi. BP84 - Strategický marketing. Teorie pro praxi. BP104 - Moderní přístupy k řízení výroby. BP105 - Personální strategie - krok za krokem BP106 - Business strategie. Krok za krokem BP108 - Strategie řízení nákupu. Krok za krokem BP109 - Business plán BP113 - Finanční strategie - krok za krokem BP116 - Korporátní strategie. Krok za krokem

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

PODOBNÉ KNIHY

DALŠÍ PODOBNÉ KNIHY

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK