Úvod do teorie masové komunikace

5 0

Úvod do teorie masové komunikace

Doporučená cena: 745 

Sleva: 17 %

Ušetříte: 127 

Cena pro Vás: 618 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryÚvod do teorie masové komunikace

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:PORTÁL

Počet stran:640

Vazba:Pevná bez přebalu lesklá

Rozměry:240 x 175 x 38

Kód:0096412

EAN:9788073675745

ISBN:978-80-7367-574-5

Rok vydání:2009

Jazyk:Česky

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK