Volební kampaně 2013

5 0

Volební kampaně 2013

Doporučená cena: 299 

Sleva: 17 %

Ušetříte: 51 

Cena pro Vás: 248 

Dostupnost: Rozebráno

Hlídací pes:

ParametryVolební kampaně 2013

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:Barrister a Principal

Počet stran:238

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:230 x 162 x 20

Kód:0172785

EAN:9788074850264

ISBN:978-80-7485-026-4

Rok vydání:2014

Jazyk:Česky

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).

Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

PODOBNÉ KNIHY

DALŠÍ PODOBNÉ KNIHY

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK